Nimicul zilei [11]

Standard

În spatele unui zâmbet se află un şir de dinţi.

Nu ştiu câţi cititori mai am din perioada yahoo 360 sau oricum care mă aveau în lista de mess şi acum vreo 4 ani. Cert e că citatul de mai sus, pe care am uitat de unde îl aveam, mi-a fost status şi semnătură multă vreme. Am primit atunci un răspuns că de fapt se află două şiruri de dinţi lucru ce mi-a dat şi mai mult de gândit.

Am mai scris pe blog despre zâmbet şi probabil că voi mai scrie. Între noi fie vorba am văzut recent unul dintre cele mai frumoase zâmbete şi de asta mi-am reamintit citatul. Mai tot timpul surâsul va ascunde ceva, dar important e că nu mereu ceva de rău. Întotdeauna m-a amuzat să zâmbesc necunoscuţilor… mai ales că de cele mai multe ori mi-a fost întors. Totuşi mi s-a mai întâmplat să fac şi gafe tocmai pentru că am zâmbit când nu era cazul. Adevărul e că un zâmbet spune adesea extrem de multe şi uneori te poate scoate din situaţii mai dificile. Revenind totuşi la citat, într-adevăr surâsul poate fi folosit ca scut, sau chiar ca armă. Sunt conştientă că poate complic lucrurile, dar pentru mine un zâmbet nu poate fi niciodată doar atât.

Comentezi?

