Voluntar la TIFF

Standard

Mâine începe TIFF-ul. Îmi place enorm Clujul în perioada asta, se vede că e pregătit de… sărbătoare. Sunt foarte multe noutăţi printre care numărul mare de filme [vreo 240], proiecţia în Piaţa Unirii, proiecţia de la Bonţida. Oricum mai multe puteţi citi pe site-ul oficial al festivalului.

Dar în anul acesta sunt voluntar. Era cazul, trebuia să o fac şi pe asta! Dacă în timpul facultăţii nu am participat [acum nu pot să înţeleg de ce nu am încercat şi atunci], măcar acum puteam să o fac. Şi o fac! Sunt la departamentul subtitrări, un fel de asistent al coordonatorului de departament.

Partea amuzantă este că până acum mereu aveam ceva de comentat despre subtitrări: fie cum erau afişate, fie fix cum erau traduse, fie vreun decalaj. Presimt că acum îmi voi schimba părerea. 😀 Momentan mă ocup cu subtitrările până să ajungă în sala de cinema. Adică trebuie să le verific să fie totul bine cu ele [schimbat diacritice în coduri, verificat lungimea rândului, verificat acurateţea titlulurilor, etc.].

Ah, uitasem să scriu: stau în cămin! E atât de ciudat… pentru că îmi aminteşte de perioada liceului. Deşi nu e cam la fel.

Până acum totul e bine, sunt tot un zâmbet, mi-am primit tricoul şi brăţara şi gata! Începeeeeeeeeeeeeeeeee! Vizionare plăcută vă doresc! 😉

4 răspunsuri »

  1. frumos. si eu de as i avut timp, m-as fi bagat voluntar. pentru ca-s multe gagici, nu de alta. :))

  2. O sa scriu şi despre filmele văzute şi despre experienţa în sine, dar numai după ce se termină că nu prea am timp.
    Cât despre leapşă nici nu ai idee ce bine m-ai nimerit.. am multe sonerii puse la anumite contacte. Deci o s-o fac un pic mai târziu. E bine de ştiut că nu m-a uitat lumea. 😀

Comentezi?

