I nothing you!

Standard

Este bine ştiut că opusul iubirii nu este ura, ci indiferenţa. Atâta timp cât urăşti încă mai simţi ceva, iar micuţul pas ce le separă devine adesea invizibil. Totuşi nu despre ură sau iubire vreau să scriu, ci despre alt clişeu, indiferenţa. Indiferenţa îndreptată înspre o persoană.

De curând am ajuns la concluzia că viaţa e prea scurtă să mă înconjor cu oameni care îmi fac rău, mai bine spus care mă întristează sau mă supără. Sunt conştientă că nu ai întotodeauna de ales, totuşi sunt şi cazuri când tu decizi ce oameni ai lângă tine. De exemplu:

– cei care îmi erau tare dragi dar sentimentul nu era reciproc;

– cei la care ţineam mult dar nu făceau altceva decât să mă necăjească voit sau nevoit;

– cei pentru care nu am simţit niciodată nimic aparte;

– cei pe care nu am apucat să îi cunosc îndeajuns din diferite motive mai mult sau mai puţin obiective;

– cei care sunt mereu negativişti şi văd numai partea pesimistă a lucrurilor.

Mi-am dat seama că niciunul din cei de mai sus nu merită efortul sau în cazul unora nu merită să insist cu încercările… şi astfel am simţit pe pielea mea cât de benefică poate fi ignoranţa.

De ce să te amăgeşti că „poate, poate voi simţi ceva” sau „poate, poate va fi mai bine [deşi au trecut luni întregi fără schimbări]” sau „poate, poate se va schimba”, când poate fi atât de uşor să te îndepărtezi de ei?!  Mai ales că dacă pui problema la un nivel altruist poţi spune că „eliberezi” persoana respectivă pentru a se înconjura de oameni care o apreciază. 😛

P.S. Lista de mai sus se referă la persoane în general, că sunt femei sau bărbaţi contează mai puţin.

4 răspunsuri »

  1. orezul din apa „binecuvantata” a incoltit si a fermentat cum trebuie, cel din apa „injurata” s-a acrit si s-a stricat, dar cel din apa careia nu i s-a acordat atentie s-a innegrit si a mucegait foarte repede. indiferenta.

  2. Pingback: Nimicuri sfâşiate prin cuvinte » Nimicul zilei [14]

  3. Pingback: Nimicul zilei [14] « Nimicuri sfâşiate prin cuvinte

Comentezi?

