Legistul

Standard

„Grozav! Primul bărbat care mă vede goală e legistul!” îşi spuse ea mai mult pentru sine. Privea mâinile păroase ale omului prea bătrân şi bădăran. Trupul ei nu era nimic mai mult decât material de cercetare. El e primul care privea înăuntrul ei şi înţelegea ce vedea. Misterul ce o învăluia dispăruse o dată cu prima tăietură. Dacă vieţii nu îi aflase niciun rost, era clar că sensul morţii va fi definit de el.  „Legistul e singurul care înţelege femeile aşa cum sunt!” gândi privindu-l cum îi atinge inima.

Chiar credeaţi că am uitat de Trilema? Nici gând! 😉

l.e. Înscris în concurs cu numărul 81.

4 răspunsuri »

  1. Pingback: Nimicuri sfâşiate prin cuvinte » Am câştigat!

  2. Frumos spus. Felicitari pentru premiu!
    Ma bucur ca se mai organizeaza concursuri de genul, pacat ca nu am stiut de el. Voi stii de acum incolo.

  3. De gasit am mai gasit concursuri, dar numai dupa ce se terminau, lucru care nu mai mai ajuta foarte mult.

Comentezi?

