Nu/mi-e dor

Standard

Mi-e dor de micuţa lume străvezie în care totul se vedea ca prin ceaţă. Mi-e dor de îmbrăţişarea care mă făcea să mă simt în siguranţă. Mi-e dor de acel ceai de dimineaţă adus la pat şi de cornurile fragede. Ah, cornurile cu dulceaţă! Mi-e dor de filmul din fiecare seară ce se încheia mereu în discuţii aprinse. Mi-e dor de glumele pe care doar eu le înţelegeam. Mi-e dor de scurtele momente în care tăcerea spunea totul.

Dar nu mi-e dor de otrava fumului de ţigară. Nu mi-e dor de aspritatea mâinilor adeseori prea reci, dar sufocante în fiecare noapte. Nu mi-e dor de prânzurile însingurate ce nu aveau desert. Nu mi-e dor de acei ochi răutăcioşi în care nu mă regăseam. Nu mi-e dor de sarcasmul folosit ca armă pe care nu-ncetai să-l foloseşti. Nu mi-e dor de nepăsarea din timpul zilei. Nu mi-e dor să-mi fie dor.

5 răspunsuri »

  1. In pofida titlului, ai inceput cu [mi-e dor]. Poate ca [mi-e dor] e mai puternic decat [nu mi-e dor]. Dar le zici atat de bine…
    te superi daca te impart la blogroll?

  2. E un echilibru acolo… cam ciudăţel. 😛
    Pune-mă liniştită la blogroll. Mersi! Te mai aştept prin urmare pe aici. 😉

Comentezi?

