Cuvinte de nepronunţat V

Standard

Mă dezamăgeşti!* Se poate înţelege prin aceste „simple” vorbe că aşteptai ceva mai mult de la cineva. Sunt cuvinte ce se pot transforma uşor în armă sau poate în scut. Dacă ai spus asta cuiva, de ce ai făcut-o? Ca să îl readuci pe drumul cel bun? [oricare ar fi acela] Poate ai vrut doar să te răzbuni sau ai vrut să arăţi că îţi pasă? Dar de ce şi mai ales de cine te-ai lăsa decepţionat? Ai putea să îi spui asta cuiva pe care de abia l-ai cunoscut? Sau ai putea să o spui fără să îţi pese, fără să dai nişte explicaţii?

Te afectează sau contează cine îţi adresează aceste cuvinte? Ultima oară când m-a afectat auzirea vorbelor a fost acum aproape jumătate de an. Aveam lacrimi în ochi şi nu ştiam ce pot face să îndepărtez acele cuvinte ce îmi asurzeau urechile, apoi gândul mi s-a îndreptat înspre ce simte omul din faţa mea… pentru că voiam să uit cum mă simţeam eu. Dar mi s-a întâmplat uneori să îmi spună persoane uşor îndepărtate de sufletul meu că m-au dezamăgit. Atunci sunt pusă cel mai rău în încurcătură pentru că… nu las pe oricine să mă dezamăgească, aş suferi prea mult şi prea des. Şi prin urmare trebuie să îi explic omului că nu contează atât de mult pentru mine. Dar asta e o altă poveste, pe care e posibil să o dezvolt altă dată.

Totuşi contează atât de mult că ai dezămăgit pe altcineva? Nu e cel mai important să nu te decepţionezi  pe tine însuţi? Întotdeauna mi s-a părut cu mult mai greu de suportat momentul când m-am dezamăgit de una singură. Atunci când pusă faţă în faţă cu propriile limite, am renunţat. Dar în acele momente cuvintele nu îşi mai aveau rostul şi îşi pierdusera din intensitate. Închei cu un citat dintr-un serial pe care l-am urmărit:

I just can’t take feeling like a disappointment anymore.

________________

* Din toată seria de până acum, cred că e prima dată când timpul folosit contează. Am ales prezentul, dar şi trecutul are impactul său cu implicaţiile sale.

2 răspunsuri »

  1. indiferent de ceea ce faci vei dezamagi pe cineva. pentru ca ideile, principiile si standardele tael nu vor fi niciodata perfect suprapuse cu ale celorlalti.

  2. Corect şi perfect de acord. Dar dacă mereu vom dezamăgi, trebuie să ne pese de fiecare în parte?

Comentezi?

