Malaysia – cea mai frumoasă surpriză!

Standard

Kuala Lumpur 04.04.2010 – cursa F1

Săptămâna trecută nu am văzut cursa, dar m-am bucurat că a fost câştigată de Button şi am regretat că Vettel abandonase.

Azi cursa a fost în Malaysia – Kuala Lampur. Grila de start a fost destul de ciudată cu Webber pe primul loc, Rosberg pe doi, Vettel pe trei şi aşa-zişii grei în spate: Schumi pe 8, Button pe 17, Alonso 19, Hamilton 20, Massa 21. Şi acum să zic despre cursă:Sunt foarte încântată!!!
După ce l-am cobit mai bine de jumătate de cursă, Alonso mi-a făcut cea mai mare bucurie şi a abandonat cu două tururi înainte de final. M-am bucurat că Button i-a rezistat câteva tururi bune la orice încercare, deşi l-aş fi vrut mai în fruntea clasamentului. Mă bucur pentru Kubica că se pare că se menţine destul de sus. Despre Schumacher nici n-am ce zice, din câte am înţeles nu l-a ţinut un şurubel. Cursa a fost destul de anostă. Puţine depăşiri cât de cât reuşite, iar lispa ploii au făcut să fie totul destul de sec.

Dar îmi place enorm când comentatorii noştri „dragi şi scumpi” îl au invitat pe Mihai Marinescu. Îl prefer de o grămadă de ori în locul lor şi chiar îi doresc mult, mult succes în carieră! Ah… mi-a plăcut ceva la cursă: team-radio-urile au fost chiar foarte bine gândite şi cu informaţii utile sau amuzante.
Oricum este exact cum mi-am dorit: Vettel a câştigat, Alonso a abandonat!

Asta e clasamentul cursei de azi:

1 Sebastian Vettel RBR-Renault
2 Mark Webber RBR-Renault
3 Nico Rosberg Mercedes GP
4 Robert Kubica Renault
5 Adrian Sutil Force India-Mercedes
6 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
7 Felipe Massa Ferrari
8 Jenson Button McLaren-Mercedes
9 Jaime Alguersuari STR-Ferrari
10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth
11 Sebastien Buemi STR-Ferrari
12 Rubens Barrichello Williams-Cosworth
13 Fernando Alonso Ferrari
14 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth
15 Karun Chandhok HRT-Cosworth
16 Bruno Senna HRT-Cosworth
17 Jarno Trulli Lotus-Cosworth
Ret Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth
Ret Vitaly Petrov Renault
Ret Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes
Ret Michael Schumacher Mercedes GP
Ret Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari
Ret Timo Glock Virgin-Cosworth
Ret Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari

12 răspunsuri »

  1. Nu ţin cu Renault, dar mă bucur pentru Kubica. Atâta tot!
    Iar Vettel şi Webber sunt la Red Bull, a aiurea prescurtarea… pe care am copiat-o, recunosc. 😛

  2. Vezi, de-asta-s Ferrari cei mai tari – un singur nume pentru toata sandramaua. 😀

  3. E bine că mai ai simţul umorului sau ca să fiu mai corectă… că sunt din nou pe aceeaşi unde cu tine ca umor. 😉

  4. Suntem mereu pe aceeasi lungime de unda, dar starile de moment ne mai joaca feste si produc distorsiuni. 😉

  5. Mihai e un baiat tare bun, pacat de el ca nu reuseste sa ajunga unde si-a propus din lipsa banilor.
    http://formula1grandprix.wordpress.com/2010/04/12/mihai-marinescu-testeaza-in-formula-2/
    M-am bucurat sa aflu de la el ca de fapt, nu intotdeauna cauciucurile sunt complet distruse la final de cursa ci din cauza ca masina ruleaza turul de onoare aduna tot soiul de gunoaie de pe circuit. I-a dat peste nas lui Vichi cu asta 😀 asta tocmai se simtea bine in pielea lui declarandu-ne cat de uzate sunt pneurile.

  6. Da, multe diamante avem şi nu vrea nimeni să depună efortul pentru a le aduce la adevărata valoare.
    Iar replica legată de cauciucuri, într-adevăr altfel sună! Ce tot atâtea aberaţii de la… Michi, nu Vichi, deşi tot aia e!? 😆

  7. :)) pai nu e tot aia, ca avem doi: Michi si Vichi (Vitcor Bonifaciu). Doamne, cati ani au astia 2 impreuna in cabina de comentariu…

  8. Ah, la Vichi nu mă gândisem… la o aşa prescurtare. Am impresia că dintotdeauna, dar nu îmi mai amintesc bine dacă în anul în care cursele s-au difuzat la ProTV au fost tot ei.

Comentezi?

