Se poate!

Standard

UPDATE: Eu n-am castigat cartile, dar el a terminat pe locul doi.

Facem o micuta pauza de la povestile mele despre ce si cum e pe aici pentru ca e musai sa fac un fel de anunt/campanie. 😀

Am votat “A blog on evolution” la RoBlogFest 2010, categoria “Cel mai bun blog personal”. Afla mai multe pe reinvented.ro. M-am inscris astfel la o tragere la sorti pentru carti in valoare de 300 de lei.

Am lasat mesajul in starea lui pura, dar vreau sa mai adaug ceva: este unul dintre blogurile pe care le recomand cu cea mai mare caldura. Sinceritatea de care da dovada Catalin, in articolele sale, m-a cucerit. Plus ca uneori mai are si simtul umorului [ 😆 ] si intotdeauna da dovada de curajul de a se descoperi pe sine [ambele sensuri]. Lucruri de apreciat!

Ah si era sa uit de premii, pentru cei interesati sa il voteze are si alte premii din orasele:

  • Bucuresti: cursul de actorie “Q-Feel”
  • Timisoara: cursul de arta “Compania d’Arte”
  • Brasov: cursul de dans “Pasi de dans”
  • Acestea fiind spuse: mult succes Catalin si mult succes si mie. I want those books! 😀

    7 răspunsuri »

    1. Exagerezi! :)) Ai o parere prea buna despre mine.

      Multumesc mult pentru sustinere. Chiar imi pare rau ca nu am obtinut colaborarea cu scoala din Cluj.. pentru ca a participat la concurs (sau mi-a promis ca o sa participe) multa lume din Cluj.

    2. Daca o fi prea buna parerea, ghinion! Eu nu mi-o schimb asa ca sa faci bine sa te ridici la „inaltimea” vorbelor mele si toata lumea va fi fericita. 😆

    3. Cum sa faci una ca asta?! Hihi, now you’re funny!
      Si da, te pun la treaba… ti-am mai zis [cred] ca sunt constiinta ta.

    Comentezi?

