Bucureştiul în imagini

Standard

Sunt câteva [poze] pe care le-am făcut cât am fost prin zona respectivă. Nu spun că ar fi reprezentative pentru minunata capitală, cum nu spun că aşa o percep eu. Trebuie să recunosc că am făcut extrem de puţine, am fost tot pe fugă şi nu am prea avut timp. Eh… se pare că durează un pic până să mă obişnuiesc cu ideea că am cu ce. 😀

În primul rând:

The Cat

The Cat

Apoi câteva mesaje, cuvinte sau imagini ce mi-au captat atenţia [sunt curioasă la ultima poză care a fost scris prima dată]:

Alte câteva:

Trecem la mall, Plaza Mall. O fi o lege nescrisă în România ca mall-urile să fie „împodobite” în stilul kitsch?

Cam atât… pentru moment. 🙂

15 răspunsuri »

  1. 1-Cea mai draguta e aia cu scaunul inzapezit din Cismigiu.
    2-Nu ai gasit cele mai interesante grafittiuri, cum ar fi de exemplu stencilu ala cu Basescu cu plete sub care scrie „CE GER VARA”
    3-Cat despre malluri… does the pope shit in the woods? 😉

  2. 1. De unde ţi-ai dat seama că scaunul e în Cişmigiu? [chiar sunt curioasă]
    2. Nu am avut un ghid, te oferi data viitoare? 😀
    3. Insist asupra faptului că legea asta se aplică în toată România [din puţinele ţări pe care le-am vizitat].

  3. 1.Am recunoscut tipul de scaun :)) (stii ca sunt un bucurestean mandru ca-i bucurestean)
    2. Doar de-or infrunzi odata copacii astia.
    3. Nu stiu, dar nu m-ar mira ca mallurile din Serbia, Bulgaria sau Macedonia sa fie impodobite la fel.

  4. 1. Ce simplu a fost, eu nu ştiu ce filme aveam în cap. Trecând uşor de la una la alta: în Cluj încă mai sunt bănci tricolore, parcă. [Da! Ştiu că eşti bucureştean ce se trage din ardeleni.]
    2. Păi dacă înfrunzesc copacii, se văd mai bine graffit-urile? 😆 Habar n-am când mai ajung pe acolo, dar pentru prima dată, parcă nu aş aştepta prea mult. 😀
    3. Şi acum vin eu cu naivitatea-mi caractersitcă şi întreb: dar de ce să nu comparăm mall-urile de la noi cu cele ale ţărilor europene mai vestice ele aşa, de felul lor.

  5. 1.tricolore ? adica rosu alb si verde ?
    2.da
    3.ce legatura are romania cu ele?

  6. 1. Nu, adică roşu, alb şi albastru, glumeţule. 😆
    3. Hmm… e greşit să vrei să tinzi înspre ceva?

  7. Faine foto, cum ne-ai obisnuit – ne rasfeti vizual.
    Imi pare cunoscuta tipa din poza cu cabina telefonica.
    Cat despre grafittiuri, cel mai tare ramane oricare din seria Allzdam vs. Malone Muistul, de la inceputul anilor ’90. 😆

  8. Cum ne-ai obişnuit, mă… complimentezi. Unde vezi tu răsfăţ, habar n-am.
    N-o cunosc pe tipa respectivă, deci nu pot veni cu detalii.
    Cât despre graffiti de la începutul anilor ’90, în perioada aia învăţam să citesc.

  9. Pacat ca Bucurestiul iti poate capta atentia numai cu mazgaleli si kitsch. Din pacate, imaginea pe care ai surprins-o e reala. 🙂

  10. Nu e chiar aşa! Îmi plac mult mâzgălelile, cum le spui tu, în general. Cât despre kitsch e peste tot în România, nu doar în capitală. 😉

  11. Malone Muistu avea, insa, si doi tovarasi: Perie Limbistu si respectiv… hmmm… inca unu’… dar i-am uitat numele. Revin cum mi-l amintesc!

  12. Aaah, da, gata: Bobo Onanistu! Asta era ultimul venit si, cred eu, un slab epigon al primilor doi consacrati. Dar, asta este, era si el pe ziduri, deci se pune.
    Misto pozele, mai ales, bineinteles, banca.

  13. Subiectul scrierilor pe pereţi este unul vast… chiar mă gândeam să fac un studiu pe mesajele de atunci şi de acum, de aici şi de acolo [am impresia că s-a mai făcut aşa ceva].

Comentezi?

