And I’m feeling…

Standard

… good. 😀

Am descoperit o reţetă pentru bine-dispunere ce momentan merge: în fiecare dimineaţă să ies la o plimbare prin oraş, poate chiar la pozat. Am făcut asta ieri, am făcut asta azi… şi mă simt încărcată de energie de nu e adevărat. No şi pentru că atunci când sunt bine-dispusă vorbesc şi mai mult decât de obicei, am interacţionat cu un taximetrist şi o  femeie de la un ghişeu de bancă. Pe taximetrist l-am încuiat cu întrebări de genul: de ce pe maşină scrie un tarif, iar dumneavoastră aveţi alt tarif? Prin urmare mi-a făcut reducere 50 de bani. Fenomenal!!!

Doamna din bancă avea ca loc de pus pixurile, o chestie cam kitschoasă, dar cu DELFINI.

– Şi mie îmi plac delfinii foarte mult, spun eu entuziasmată.

– Da şi mai am şi pe ăştia, răspunse ea arătându-mi un glob de sticlă, dar nu am voie să îi ţin pe masă aşa că îi ascund aici.

– Îmi daţi voie să îi fotografiez?

– Hmm, nu este voie în bănci. Se uită înspre omul de ordine ce ne privea uşor mirat. Vrei să faci poză cu telefonul?

– Nu, că am ditamai aparatul.

– Eventual să o iei afară, faci poză şi revii.

– Ar fi super şi aşa!

Trece timpul în care îmi termin ce aveam de făcut, semnez, doamna îşi scoate pixurile din lucrul respectiv şi mi-l dă. Am ieşit afară [omul de pază deja era „uşor” şocat], proptesc chestia într-un loc, îi fac poză şi mă întorc. I l-am dat înapoi, iar omul de pază a rămas ca prostit.

Ieri am făcut alte câteva poze, azi am aflat că am reuşit să îmi măresc o notă cu două puncte, plus că am făcut curăţenie în cameră [lucru ce se cerea de ceva vreme], plus că… nu ştiu! Azi mi-e bine şi azi e zi de zâmbit. 😀

P.S. Nu am uitat de postul cu poze din Bucureşti. Urmează!

4 răspunsuri »

  1. Asa te vreau: binedispusa, vivace! 😉

    Faine poze. Poate c-ar fi bine sa le postezi un pic mai mari?

  2. Mersi.
    M-am gândit să le postez mai mari, dar acum sunt în perioadă de tranziţie spre noul blog plus că laptopul merge ca dracu’ de greu… prin urmare, le las aşa momentan.
    l.e.
    Dacă vrei să le vezi mai mare, dă click pe poză.

  3. M-ai spart cu indicatia. 😆
    Ok, daca muncesti la cel nou, n-are sens sa te agiti aici prea mult 😉

  4. Norocul tău că nu eşti din sticlă.
    Nu muncesc la celălalat, doar că trebuie să mut ce am aici… acolo. Încă nu am reuşit.

Comentezi?

