Leapşa-nzăpezită

Standard

De data aceasta nu am mai primit-o, aşa că am cerut-o cu toată nesimţirea de care am putut da dovadă de la Cătălin. Se pare că numele lepşei este „Oraşul meu şi zăpada”. Evident că trebuie să fiu mai cu moţ şi să am poze din vreo trei oraşe şi voi face trimitere la un al patrulea, nu de alta dar se pare că nu sunt prea statornică. Aşadar… să purcedem.

În primul rând, oraşul în care mă aflu acum, Desch.

Urmează însuşi Klausenburg.

Următoarea poză este mai veche, de prin ianuarie 2007, dar este de acasă. Am avut-o mult timp ca desktop background.

Iar la sfârşit, dacă vreţi să vedeţi câteva imagini şi din Hermanstadt, vă invit la un post mai vechi plus postul cu întoarcerea mea din Danemarca.

Leapşa asta vreau să o dau mai departe următorilor: Moonitza, arată-ne cum e dincolo de Prut!; D@n, cum e iarna în UK? ; Alphadog, te bagi cu mândria ta de Braşov? ; Sînzi… că tot pleci acasă în Suceava.

10 răspunsuri »

  1. Pingback: Bucuresti, iarna | A blog on evolution

  2. Offf! Şi am avut atîtea „imagini” întîlnite în ultimele săptămîni! Şi nu le-am imortalizat fiindcă ştiam că n-am aparatul foto la mine. Şi chiar îl aveam. Dar promit că o să onorez leapşa asta duioasă!

    🙂

  3. Pingback: alphablog.ro » Blog Archive » Parcul alb

Comentezi?

