Ce/cine te-a făcut să râzi azi?

Standard

Chiar vreau să îmi răspundeţi la întrebarea din titlu.

Ieri am avut una dintre cele mai vesele zile din ultima vreme. Nu că celelalte zile ar fi posomorâte, dar ieri am râs aproape încontinuu. Prin urmare m-am gândit să împărtăşesc şi cu voi. O să le iau cronologic:

Am fost de dimineaţă la Orange pentru că mi se stricase cartela SIM. Ajunsă acolo s-a rezolvat, dar la un moment dat în mijlocul discuţiei în care mi se aduceau lămuriri, tipul cu care vorbeam mă întreabă:

El: Câţi ani ai?

Eu: 23.

El [mustăcind a zâmbet înspre râs]: Mulţi înainte!

Eu: Mersi, dar ce legătură are?

El: Păi nu arăţi de vârsta asta.

Eu [începând să râd]: Arăt mai tânără?

El: Cu mult. Dar… bănuiesc că e de bine, nu?

Am continuat să râd de faza asta câteva minute în şir, după ce am ieşit din magazin de se întorcea lumea să mă privească. Apoi am ajuns la un prieten şi acolo am tras altă porţie de râs. Am pus întrebări cretine şi mi-a intrat în joc. Prin urmare acum când aud „60.000 de kilometri” sau „garanţie patru ani” mă bufneşte râsul.

Între timp primisem un mesaj pe care îl aşteptam cam de multişor, mesaj ce m-a ajutat să îmi rezolv cea mai importantă problemă din prezent.

Am ajuns acasă şi intrând în lumea virtuală iar m-am apucat de râs. Mi-am recitit un post cu lucruri pe care le urăsc. Apoi am aflat că fac parte dintr-un grup al nedoriţilor, lucru ce pe cât de ridicol e, m-a amuzat şi mai tare. Câteva conversaţii pe messenger şi-au avut şi ele locul în buna mea dispoziţie. A urmat apoi o conversaţie pe Skype cu un coleg de la master, nu am râs foarte mult dar cu siguranţă am zâmbit tot timpul.

Apoi m-am jucat cu nişte teste şi am aflat lucruri total noi ce nici eu nu le ştiam despre mine… evident nişte aberaţii. [nu intru în detalii *blush*]

Mai pe seară am primit un mesaj pe Myspace de la cineva care se intitulează Ferhat Tuncer:

Max curcan mea în oraşul Ferhat Istanbul, cu un singur propria mea mea,, am o firma, vrei să vorbeşti serios pentru a face faţă dragă

Îi răspund:

What?

Vine şi explicaţia:

Hi my turkey in the city of istanbul ferhat, my single, my own, I have a company, you want to talk seriously to meet dear

Atunci am avut un moment de revelaţie: mă fac actriţă în telenovele turceşti [nu de alta, dar mi-ar sta bine într-un rol dramatic]. Curcan.. here I come! 😆

Şi ca să închei într-un mod cu totul şi cu totul vesel, de vreo trei zile mă uit încontinuu la George Carlin… dar numărul cu avionul e bestial. Enjoy! [primele două minute din partea a doua sunt demenţiale]

33 de răspunsuri »

  1. Pai am ras continuu citind interviuri cu sportivi. Ce George Carlin, ce Bundy! „Spuneti-ne o amintire hazlie din viata de gimnasta!” „Pai eram cu inca doua fete in cantonament, pe munte, cainii latrau, noi nu stiam de ce, si a aparut ursul, ne-am speriat, ne-am ascuns dupa un pom, ursul a plecat, iar noi am ras ca nebunele pana seara!!” Pacat ca gazetarul n-a adaugat: „Am zis hazlie, you idiot, nu tragica! Si voi ati ras nu ca era hilar faptul ca ursul va putea face muci, ci pt ca erati in stare de soc, you cretin! Si nu ati ras ca nebunele, ERATI nebune! Si, mai ales!, am inteles ca sunteti gimnaste, dar ce naiba va da sa haliti daca v-ati ascuns toate 3 dupa un singur pom?!”

  2. Hihi… bună povestirea. 😆
    Şi mă bucur ca te-am făcut să râzi. Ţi-am întors „favoarea”. 😀

  3. Ok. Deci azi m-au facut sa rad episoadele vazute din „That ’70s Show” – Beulah!!! 😆 – si Conan O’Brien la linkul asta:
    http://autodigest.ro/faze-tari/video-cea-mai-scumpa-poanta-din-istoria-talk-show-rilor-conan-obrien-se-razbuna-pe-nbc-cu-un-bugatti-veyron-soarece
    M-a mai facut sa rad un amic care s-a luat de un alt amic spunandu-i un text devenit antologic in cazul lui datorita repetitiei: esti superficial, nu stii istorie si ai o cultura generala precara. Ca sa fiu mai clar, tipul spune asta tuturor celor care-l contrazic, pe post de argument! 😀
    Iar George Carlin nu ma amuza deloc, cu atat mai putin la faza cu zborul.

    PS
    M-ai amuzat iar tu, amintind de Curcan, patronul iubaret. 😆

  4. Bună treaba dacă sunt sursă de zâmbete sau râs.
    Acum am înţeles de ce nu ai zis nimic de Carlin când ţi l-am sugerat.

  5. Pai gluma lui cu amerizarea de urgenta este la fel de amuzanta ca aia cu gimnastele si ursul.

  6. Dacă nu ai observat nu îmi place să abordez anumite subiecte pe blogul meu. Iar gluma lui nu era despre ideea de prăbuşire, moarte, dezastru, ci de cum eufemizează ăia poveştile în avion. Hai măi, nu mai fă pe neînţelegătorul!

  7. Pai tocmai ca alea sunt lucruri serioase despre care nu se glumeste; eufemizarile, cum le spui, sunt facute cu cap, nu tre sa vina insipidul ala de Carlin sa faca misto.

  8. Da, M, asa, spune-i tu cum sta treaba! Insipidul de Carlin, posacul de Jim Carrey, evlaviosul de Ili**cu si invingatorul de Ge**na!

  9. Ca sa-ti raspund totusi la intrebarea postului, astazi m-au facut sa rad doua prietene, efectiv am inventat cele mai inteligente injuraturi. Si George Carlin, nu am mai auzit de el, dar din ce l-am ascultat aici e genial :))

  10. Sa-l compari pe Carlin cu Jim Carrey e ca si cum l-ai compara pe Guta cu Pavarotti. Exista elemente comune, dar deosebirile sunt esentiale.

  11. Dumnezeu sa-l odihneasca.

    Observi ca nu insist pe politica, mai ales ca simt in randurile veutzului un practicant de fratricid, adica un simpatizant pedeu.

  12. Observ că nu insişti chiar deloc. Dacă aveţi de gând să vă răfuiţi pe teme de politcă să o faceţi pe blogurile voastre. Postul acesta s-a vrut unul distractiv şi sunt convinsă că am reuşit în proporţie de 95%.

  13. Cleena, scuze! Bună treaba cu înjurăturile… detaliază, te rog. 😀
    Mă bucur că ţi-a plăcut Carlin.

  14. Stai linistita, ca nu ne vom apuca deloc sa dezbatem teme precum fl***ra m*v vs. pisica neagra. 😛

  15. E prima data cand iti scriu 😀 ioiii am emotii, dar nici cum nu ma pot abtine sa zic, ca azi tu m-ai facut sa rad, de 2 ori chiar 🙂 o data cu miresele….si a doua oara cu inelul 😀 lasa, lasa ca o sa postezi tu ditamai mesajul aici, pe blog cand o sa ai inelul 😀 (de la mineeeeeee….)

  16. Cică ai emoţii… pe cine minţi?
    Nu sunt convinsă că mă crezi sau nu, eu vorbeam serios ce ţi-am zis de mirese. 😉
    Îţi dai seama că o să postez şi poze: mâna mea înainte şi după inel. 😆

  17. Atunci scuze de pe acum pentru eventualele cuvinte nepotrivite.
    Ne gandeam cum sa injuram profii pe limba lor… sugestia unui prof a fost „dute in alcanii mati” (pt chimie) sau „fututi inertia”… erau si mai amuzante cand eram noi ametite, plus ca au avut ceva efect pe un prof de fizica 😀

  18. Ah, te referi la înjurături specializate. 😛
    Credeam că te referi la unele politicoase de genul „dacă v-am jignit, am savurat-o” sau [preferata mea] „eşti binevenit ca telefonul în timpul sexului”. 😆

  19. @M: Nu inteleg de ce Vave are o problema cu politica, dar ii respect dorinta. Mi-ar face placere insa sa-ti fac putina educatie politica in alta parte – pe blogul tau sau al meu, de pilda. 🙂
    Iar faptul ca tu nu ai auzit de Carlin si ca umorul lui nu e pentru toata lumea nu inseamna ca-l poti compara cu Gutza. 😉

  20. @veutzu
    Am zis ca nu vorbim politica pe blogul asta, dar te astept la discutii oricand, cu conditia sa citesti inainte Hobbes, Montesquieu, Locke, Duverger etc. si sa nu fi sarit in liceu peste Aristotel si Machiavelli.
    Iar faptul ca ai amintit ca etalon Bundy te-a retrogradat in liga inferioara in materie de umor. Parola pentru rpima e Seinfeld. 😀

  21. heya handy little blogging site you got right here 🙂 I work with the exact same template on my own although for whatever explanation it looks to reload more efficiently on yours eventhough your own provides a lot more material. Have you been applying any individual plugins or widgets which quicken it up? If you could reveal the plug ins so that I could use these on my resource site so twilight eclipse fans could watch twilight eclipse online trailers and films easier I’d personally be ever so grateful – thank you in advance 🙂

  22. hi i posted a comment a little while back about how to speed up my twilight eclipse website’s loading time because we utilized the same theme during the time and someone placed a remark responding to it on my website a week ago – if that was you I just wanted to say thanks, and if it wasn’t you then i am sorry to take the time you, but cheers anyways! 🙂

Comentezi?

