Mă pricep…

Standard

Se pare că blogul meu a crescut tot mai mult… în ochii altora. Este primul guest post, din partea unei anonime dragi. Vă las să citiţi şi îmi voi scrie comentariile la sfârşitul postului.

Mă pricep să vă fiu cea mai bună prietenă. Mă pricep să vă consolez, mă pricep să vă îmbrăţişez…mai mereu mă pricep să vă fac să zâmbiţi. Mă pricep să ies cu voi în oraş şi să râd alături de prietenii voştri astfel încât la sfârşitul serii să primiţi aprecieri de genul Ce tare-i tipa asta!. Mă pricep să vă ajut, mă pricep să vă dau cele mai bune sfaturi. Mă pricep să vă fac cele mai frumoase surprize, mă pricep să am grijă de voi. Mă pricep să vă fac mâncare în zilele în care avem chef doar de stat în casă. Mă pricep să dau cele mai amuzante dume şi mă pricep la cadouri. Mă pricep să vă zic ceea ce trebuie atunci când aveţi nevoie. Mă pricep , mă pricep să fiu mereu la dispoziţia voastră…

Mă pricep să vă fiu cea mai bună prietenă… pur şi simplu mă pricep. În tot timpul ăsta mă pricep să mă îndrăgostesc de voi , mă pricep să mă dedic şi mai ales mă pricep să-mi imaginez poveşti cu final fericit. Atunci când o alta vine să culeagă roadele, mă pricep să vă felicit şi să vă spun cât de mult mă bucur pentru voi. Mă pricep să sufăr „pe invisible” şi să afişez o imagine de femeie de piatră.

Vouă, celor ce de cele mai multe ori priviţi prin mine… mă pricep să vă fiu cea mai bună prietenă.

Am mai spus şi voi spune asta la nesfârşit: timpul este cel mai preţios lucru pe care îl are cineva. Depinde numai de sine cu cine alege să şi-l risipească.

Totuşi mă pot regăsi uşor în ceea ce este scris mai sus… sau, sper că, mă puteam regăsi uşor pentru că nu vreau să mai fac astfel de greşeli.

6 răspunsuri »

  1. Pai mai vedem cat de mult te pricepi la bowling. 😛
    In materie de prajituri te cred pe cuvant.

  2. Ufff… dacă nu aş şti mai bine aş crede că te-ai oprit doar la titlul postului. Este vorba despre cu totul şi cu totul altceva.
    Nu este listă cu ce ştiu să fac.

  3. Ironic sau nu, de genul acela găsisem în magazine în Danemarca. Ai putea să cauţi şi tu prin magazine în capitală.
    P.S. Hai te rog măcar la postul ăsta să nu divagăm prea mult.

Comentezi?

