Cluj-revedere-Napoca

Standard

Pe la sfârşitul lui octombrie eram în Cluj pentru a-mi lua la revedere de la câteva foste colege. Urma să ne revedem cel mai sigur „la anul”. Lucru ce s-a întâmplat ieri şi azi. 😀

Nici nu îmi vine să cred cât de bine m-am simţit. Am fost organizată, nu am avut timpi morţi şi prin urmare cele două zile le-am fructificat la maxim şi… ei hai că glumesc! N-aş fi eu, de aş scrie aşa. 😛

Cred că cel mai frumos lucru pe care am putut să îl observ, lucru mai presus de cuvinte [şi dacă zic asta, chiar e important!], a fost chipul câtorva prieteni/e dragi când m-au văzut. Nu am crezut că văzându-mă pe mine, chipul cuiva se poate lumina chiar aşa. Lucrul acesta mă face să zâmbesc, în momentele acelea chiar nu aveam nevoie de nimic altceva. Probabil de o îmbrăţişare… care nici ea nu s-a lăsat aşteptată. 😀

Revenim acum la oraşul în sine. Un lucru ce m-a uimit şi pe care nu pot încă să mi-l explic a fost faptul că a fost prima dată când Biserca Sf.Mihail [aia din spatele lui Matiaş Rex-pentru cunoscători 😛 ] mi s-a părut enormă. Mă refer strict la turnul său. Totuşi minunata piaţă pe care am crezut-o terminată, nu îmi place deloc. Sunt curioasă după ce termină şi statuia, cum va arăta. Pot spune fără niciun fel de stres că centrul din Sibiu arată [mult] mai bine.

Am fost şi la două filme [Old Dogs şi Avatar 3D] despre care o să scriu în alte posturi viitoare… sper [nu de alta, dar în ultima vreme am primit un „cadou” de care nu mă mai pot despărţi: lenea, nu l-am vrut şi acum nu ştiu cum să scap de el]. Nu mi-a fost dor de mall, aia e clar, dar mi-am rezolvat o necesitate sau o dorinţă. [P.S. Mulţumesc de ajutor celor două consiliere personale 😀 ]

Întâmplător [sau nu?!] am cunoscut o altă forumistă pe care nu o mai văzusem până acum. Yey!!! Noroc cu forumistul proaspăt întors în Cluj. 😀

Au fost două zile drăguţe de care sper să mă mai bucur şi cu altă ocazie.

26 de răspunsuri »

  1. Deci lenea aia ai preluat-o cu succes de la mine. In plus, observ oarece simptome de boala a purcelusului – nu, nu gripa, stai linistita! Asta: mananci pana ti se face somn si dormi pana ti se face foame. 😆

  2. Pe lângă faptul că minţi, nici nu spui adevărul. Tu ai fost cel care a pus funda cadoului ce îl primisem de la altcineva, în plus simpotomele respective sunt doar nişte lucruri la care visez… nu le pun în practică. 😀

  3. Ha! Nu recunosti, ai? Verifica la ORDA si OSIM, lenea mi-e marca-nregistrata. Te fofilezi, nu vrei sa platesti drepturi. Piratezi lene! 😆

    In privinta simptomelor e clar – boala e inca-n stare latenta. 😛

  4. Auzi la el, mândru mai eşti. Atunci explică-mi, dacă binevoieşti, cum ai ştiut tu să „împarţi” lenea cu mine înainte de a lua legătura cu tine?

  5. Oho, Dane. Bine ai venit printre comentatori [cititor se pare că eşti de ceva vreme].
    L-am banat cu vorba… că de comentat sunt sigură că o să mai comenteze. Şi da… problema cu Ariel e mult mai gravă decât ţi-ai putea imagina. 😆

  6. There’s Only One Ariel

    We play games like other girls
    we love to dress up in shells and pearls
    but she’s off in her own little world
    There’s only one Ariel

    She’s got the prettiest voice in the sea
    but she’s never here when she ought to be
    She’s the missing note in our harmony
    you’re late again, Ariel

    Chorus:

    La, la, la she’s a dreamer
    There’s a faraway look in her eyes

    La, la, la have you seen her?
    swimming far too high
    where the ocean meets the sky

    She brings stuff home from everywhere
    her room’s a mess
    she doesn’t care
    there’s hardly room for her in there
    clean it up, Ariel

    (Chorus)

    So, if you’re swimming in the sea one day
    and a pretty little mermaid wants to play
    we bet you’ll know her right away
    There’s only one Ariel

    Ariel

    There’s only one Ariel

    Ariel

  7. Trecut, prezent si viitor. 😀
    Dar uite, ca si eu si Dan am postat la 8:46, ceea ce demonstreaza ca Ariel rullz. 😛

    Nici eu nu stiam de cantecul asta. 😆

  8. Pe lângă faptul că ai o logică de mă depăşeşte [lucru pe care cred că ţi l-am mai zis], află că deja te întreci. Mai ţii minte despre ce am scris în post? Nu am pomenit nici de sirene, nici de delfini. 😀

  9. Nu-i vina mea ca te dpaseste logica. 😀
    Ai scris despre Cluj si prietenie. Uite piesa, cumva despre joaca-ntre prieteni:

    Merge si la Cluj, avand in vedere faptul ca te gandesti la Cluj atunci cand spui Boc, iar Boc ne scufunda prieteneste pe toti. 😆

  10. Nu credeam că mă poţi enerva de două ori pe ziua de azi. Prima cu Ariel a fost o glumiţă, dar să pomeneşti de politică în lumea mea [blogul] deja eşti deplasat rău, rău, rău, rău, rău, rău, rău, rău, rău, rău de tot.
    Cât despre ce spui tu… asta este numai şi numai gândire de bucureştean. Când mă gândesc la Cluj cu siguranţă nu mă gândesc la politică.

  11. Politica e-n tot ce ne-nconjoara. Si, fie ca e vorba de Ariel, fie ca e vorba de delfini, ne inconjoara apa. 😛

  12. Iar o dăm în messengereală?
    Păi tu spuneai că maxime sau minime e totuna. Dacă la termice te refereai, nu sunt de acord. 😀

  13. Mda… mi se pare normal ca dupa o discutie despre Ariel sa ajungem la meteorologie si hidrologie.. Nu gasesc piesa aia a Margaretei Paslaru sa ti-o dedic: „Si-n apa marii, de pe-ntregul litoral…” 😀

Comentezi?

