Globalizarea la un virus distanţă

Standard

Recunosc că şi eu am profiluri făcute pe câteva site-uri din astea de socializare. Acum câteva zile primesc un mesaj pe unul dintre aceste conturi. Mesajul era unul scurt şi la obiect:

Do you need to earn a lot of money?

Răspund:

Of course.

Imediat vine şi propunerea:

Would you do anything to earn $750000 USD?

Şi din nou răspunsul meu:

Not quite everything. 😉

Atât a fost. Nu m-a mai deranjat de atunci [momentan]. Oricum, cred că ar fi putut ieşi o superbă poveste. Ce fel de poveste? Eh… asta depinde de imaginaţia fiecăruia. 😀

Să vă mai zic de tânărul model ce voia să joace şah cu mine? Mai bine nu!

În altă ordine de idei, am primit zilele trecute următorul sms pe telefon:

Hi, call now to Japan for FREE with Rynga! Go to http://www.rynga.com for more information!

Partea interesantă este că numărul de telefon îmi apare de parca l-aş avea în agendă, astfel încât se pare că l-am primit de la Mary. E clar că nu am intrat pe site, am şi eu limitele mele în ceea ce priveşte curiozitatea. Se pare că mesajul ar fi din Olanda.

Oh well… hai cu viruşii, cât încape!

2 răspunsuri »

Comentezi?

