Life’s for sharing

Standard

Acesta este motto-ul celor de la T Mobile. Nu sunt pusă să fac reclamă, dar am dat peste câteva filmuleţe. Sunt din ianuarie şi aprilie anul acesta şi, deşi sunt conştientă că mulţi ştiţi despre ce e vorba, aşa cum eu numai azi le-am descoperit… cu siguranţă mai sunt şi alţii ce nu ştiau de ele. Evenimentul a avut loc în Londra şi a implicat karaoke şi peste 10000 de oameni. Au făcut acelaşi lucru şi cu dansul. Îmi place enorm ideea. Parcă nu mai pare totul atât de îngrozitor şi lumea atât de otrăvită.

Ah.. şi uitaţi-vă şi aici ce haios e tipul. Am râs câteva minute în şir.

Comentezi?

