Ce minuni?! Unde?!

Standard

When something is too good to be true, you’d better enjoy it because it’s never gonna last.

Dap… cam asta credeam acum ceva vreme, asta cred şi acum.

Michael Schumacher nu se mai întoarce. Are probleme de sănătate din cauza accidentului de pe motocicletă din februarie. Nu mai e la prima tinereţe să se vindece una-două. Cu sănătatea nu e de glumit. Chiar mi-ar fi plăcut să îl văd în cursă, dar se pare că nu se va întâmpla asta.

RCOA este amânat sau anulat. Speram să reuşesc să mă duc, deşi erau slabe şanse. Pot spune că asta mi-a rezolvat orice dilemă.

Poate sun uşor a  sectantă, dar… la dracu’ cu toate! Este absurd cum pot trece o grămadă de lucruri pe lângă tine, în timp ce aştepţi să se întâmple „acel ceva”!

P.S. Lucrurile astea două nu m-au afectat cu nimic… doar mi-au adus aminte de câte ceva.

2 răspunsuri »

  1. Legat de lucrurile care trec pe langa tine…stii conversatia de la semafor dintre alea doua gagicute: „Stai asa si vezi cum trece viata pe langa tine si astepti sa faci 18 ani”…”Daa..iar dupa ce ai facut 18 ani mai sunt doar 2 ani si deja ai 20…” Adevarul e ca trec multe pe langa tine, dar macar tu ai trecut de 18 ani. Deci poti sa zici ca n-ai trait degeaba pan aci ;))

  2. Nu am spus că am trăit degeaba, doar că mi-au scăpat multe lucruri aşteptând „ceva”.

    P.S. Bine ai venit în zona comentariilor. :*

Comentezi?

