The Viking Ship Museum [Vikingskipshuset]

Standard

Am fost la un singur muzeu… şi ăsta era un musai. Mai multe informaţii despre muzeu puteţi afla aici sau aici.

Când am coborât din autobuz parcă aveam uşoare emoţii cum am avut când am ieşit să mă plimb de una singură pe aici prima dată. Erau nişte unii care filmau ceva, nu am idee ce. Sper totuşi că nu apar în filmările lor.

Am intrat în muzeu, am plătit cele 50 de coroane… şi în faţa mea era ditamai corabia. Înainte să mă apropii de ea a trebuit să arăt biletul gardianului [sau ce o fi fost]. Mă aşteptam să nu am voie să fac fotografii, dar nu a fost o astfel de problemă. M-au luat câţiva fiori pe spate când am trecut pe lângă imensitatea de corăbii. A fost chiar fain… apoi spre sfârşit fix la ieşire/intrare mă gândesc să urc şi scările alea să văd acolo ce o fi. Nu părea să fie nimic important doar că vezi muzeul de sus de la intrare. Când colo… surpriză!!! Am dat de trei scheleţi… nu întregi, dar oricum am văzut vikingi. 😀

Că tot veni vorba de vikingi. Stăteam pe o băncuţă şi îmi aşteptam liniştită autobuzul să mă ducă înapoi în gălăgiosul centru al oraşului, când văd venind înspre mine un bătrân cu barba şi părul lung şi alb. Avea două aparate de fotografiat profesioniste la gât. Am vrut să îi fac poză, dar s-a oprit să nu îmi intre în cadru. Apoi m-a întrebat ceva în norvegiană. I-am răspuns că nu înţeleg norvegiana, aşa că a continuat în engleză întrebându-mă dacă am făcut poze frumoase şi pe unde am fost. I-am răspuns că doar la muzeul în faţa căruia mă aflam şi m-a întrebat dacă am văzut poze cu el. I-am zis că nu ştiu… şi a început să îmi povestească cum a fost pe nu ştiu ce gheţar şi are poze stând pe gheaţă cu o suliţă în mână. A mai adaugat că la anul vor fi mai multe poze, deci să vin şi la anul, apoi m-a salutat scurt şi a plecat. Tot stau şi mă întreb…. o fi fost unul dintre cei din expediţie sau am vorbit cu însuşi ultimul viking în viaţă? 😀

Notă: imaginile sunt proprietatea autorului şi nu pot fi folosite integral sau parţial fără permisiunea acestuia, în concordanţă cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor şi drepturile conexe.

Un răspuns »

  1. Pingback: Nimicuri sfâşiate prin cuvinte » The Viking Ship Museum [Vikingskipshuset]

Comentezi?

