Oslo şi natura

Standard

Pe lângă faptul că Oslo este într-adevăr un oraş aglomerat şi agitat, ce îmi  place la el este că îţi oferă şi spaţii de recreere… şi nu trebuie să mergi zeci de kilometri în afara oraşului. Este plăcut să ai locuri liniştite şi de-a dreptul magnifice, uşor accesibile.

Oraşul abundă de spaţii verzi, iar pe lângă acestea mai sunt şi câteva locuri speciale: cum ar fi Grădina Botanică [cu intrarea gratis], zona lacurilor şi locul meu preferat de unde am putut vedea Oslo de sus, adică Frognerseteren.

Un alt lucru ce îmi place este că nu am văzut niciun câine uitat de soartă, păsările fiind principala mea sursă de admirat în ceea ce priveşte animalele.

A se observa o nouă obsesie a mea [era musai de una nouă]: imagini cu cerul.

P.S. Nu am ştiut cum să despart imaginile prin comentarii, aşa că aveţi răbdare. 😛

Notă: imaginile sunt proprietatea autorului şi nu pot fi folosite integral sau parţial fără permisiunea acestuia, în concordanţă cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor şi drepturile conexe.

2 răspunsuri »

Comentezi?

