Oslo – Vigeland park

Standard

A durat ceva, dar în sfârşit mi-am pus ordine în gânduri…. adică m-am gândit cum să scriu despre oraşul în care mă aflu de o săptămână [tufu-i că repede s-a mai dus!]. Deşi m-am gândit să le iau pe categorii, pentru parcul Vigeland voi face un post separat.

Oslo – Vigeland park

Nu ştiu câţi dintre voi aţi auzit de parcul acesta, cert e că la mine era un musai de când mi-am propus să ajung în Oslo. Parcul adăposteşte peste 200 de statui cu figuri extrem de expresive. Este cel mai mare parc cu statui făcute de un singur artist, pe numele lui Gustav Vigeland. O mare parte din amenajare a avut loc între 1939 şi 1949. Am ajuns uşor acolo şi, deşi vremea a fost enervantă [ba soare arzător, ba vânt şi picuri de ploaie], mi-a plăcut mult. Sunt câteva statui ce mi se par superbe, trecând peste erotismul afişat.

P.S. Nu am mai văzut atâtea lupe la un loc în viaţa mea. 😛

Notă: imaginile sunt proprietatea autorului şi nu pot fi folosite integral sau parţial fără permisiunea acestuia, în concordanţă cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor şi drepturile conexe.

6 răspunsuri »

  1. Ia uite ce lucruri aflu! Merci pt foto, merci pt info
    Mai trec pe aici, daca nu e cu suparare

  2. Da, am fost si eu in vara asta si mia placut si mie, desi trebuie sa recunosc ca nu auzisem de acest sculptor. Multumesc pentru poze, eu amacut cateva pe ploaie:)

Comentezi?

