Imaginea face…

Standard

… cât o mie de cuvinte. Atunci dacă pun mai multe poze se poate considera că am scris un roman?:P

Pun acum o primă tură de poze şi altă dată voi povesti ce şi cum.

Iarbă pe şine

Iarbă pe şine

Scări cu parfum de liliac

Scări cu parfum de liliac

Palatul regal

Palatul regal

Soldăţel

Soldăţel

Natura 1

Natură 1

Natură 2

Natură 2

Bulevardul Karl Johanson 1

Bulevardul Karl Johanson 1

It's a must :D

It's a must 😀

Răşcuţă

Răşcuţă

Porumbei şi pescăruuuuuuş

Porumbei şi pescăruuuuuuş

Impunător

Impunător

Another brick in the wall?

Another brick in the wall?

Raiul 2

Raiul 1

Cetate

Cetate

Turn

Turn

Tunuri

Tunuri

Coborâre

Coborâre

4 răspunsuri »

  1. Aaaaagh! Unde-s oamenii? :(( am impresia ca peste tot se aude doar scartaitul tragic al unui leagan ruginit in vant…

  2. Nu e deloc aşa, dar nu am vrut eu sa prind şi oameni în poze. Sunt prea mulţi şi peste tot. 😛

  3. …ioooiiii….ce dor mi-e de oslo…..ar trebui sa fotografiezi tu si oamenii ca-s tare draguti nordicii aia :P….enjoy

Comentezi?

