Drumul… cu poze

Standard

Am ajuns ieri după-masă. Am plecat vineri noaptea din Cluj-Napoca. În trei ore am ajuns la graniţă, în altele două jumătate la aeroportul din Budapesta. Aici am aflat cât durează eternitatea: şapte ore. Atât am aşteptat până a plecat avionul. Am menţionat că urăsc să aştept? Nu mai ştiam ce să fac. Era amuzant că aţipeam şi când deschideam ochii era tot altcineva în faţa mea. Lumea venea, pleca numai eu părea că acolo o să îmbătrânesc. Din momentul în care mi-am făcut check-in-ul m-a pleznit un entuziasm de am uitat de oboseală sau orice alt lucru ce mă deranja atunci. Mi-am luat loc la geam şi cu zâmbetul meu exagerat m-am urcat în avion. Credeam că o să mi se activeze vreuna dintre fobii, dar a fost chiar bine. Zborul a fost lin, la aterizare a tremurat un pic… dar fără nicio altă problemă. A fost superb să fiu mai presus de nori.  Evident că am  făcut poze, le voi posta altă dată. Totuşi am aşteptat vreo juma de oră până mi-am găsit bagajul. Nici nu ştiu dacă e mult sau puţin. În fine… voi reveni cu un alt post despre primele impresii despre Oslo şi deci despre Norvegia.

P.S. Pentru cei care nu ştiu… acum este prima dată când am ieşit din ţară şi când am fost cu avionul.

Budapesta

Budapesta

Depărtare...

Deasupra norilor

Marea Baltică

Aripa şi ditamai motorul

Mă apropii

Norway... here I come!

Notă: imaginile sunt proprietatea autorului şi nu pot fi folosite integral sau parţial fără permisiunea acestuia, în concordanţă cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor şi drepturile conexe.

2 răspunsuri »

  1. fain, fain de unii 🙂 tour-ul nostru se incheie azi, din pacate ultimele 2 show-uri s-au anulat. Asteptam impresii despre tzara respectiva care este.

  2. Îmi pare rău că s-au anulat concertele. Ar fi o idee să mi se anuleze şi mie zborul înapoi. 😀
    Vin şi impresiile, numai să îmi pun o ordine în minte. 😛

Comentezi?

