Bucureşti şi absorbante

Standard

Mâine plec. Nu în lumea largă cum mă mai apucă uneori, ci doar poposesc pentru câteva zile în capitală. Nu puteam să ratez un concert Anathema, fie el chiar în Bucureşti. Am aşteptat aceste zile din martie. Mă voi întâlni cu oameni dragi, mă voi plimba aiurea şi voi pierde vremea. E piua mea de care spuneam mai jos.

Între timp amintesc câteva lucruri ce m-au amuzat, respectiv m-au mirat. Nu am avut aparatul de fotografiat atunci la mine, deci va trebui să povestesc imaginile:

Prima: există în drumul meu spre lucru un magazin cu produse de mobilier. Magazinul e tot numai un geam [adică uşă şi vitrină]. Bun! Am trecut pe lângă el tocmai când o vânzătoare [sau ce funcţie o fi având] spăla acele geamuri. Nimic ciudat, dar un pic mai încolo un câine din magazin lingea geamul.

A doua: sediul locului meu de muncă se află în aceeaşi curte cu o fabrică. Era o uşă deschisă într-una dintre clădirile fabricii, clădire ce are cazane uriaşe sau ce mecanisme o fi alea. Ei bine la o masă undeva mai în dreapta era un bărbat ce curăta nişte cartofi. Pe masă era o oală.

A treia: barbaţi cărora să le fie jenă să cumpere absorbante am mai văzut, femei cărora să le fie ruşine să cumpere absorbante de la bărbaţi-vânzători am mai auzit, dar farmacist-bărbat care să fie jenat când i se cere absorbante nu am mai pomenit. Doar nu i s-au cerut ale lui.

P.S. Este un umor „uşor” sec, exact pe gustul meu.

P.P.S. Să ne vedem cu bine!

Later edit:

Mi-am amintit de ceva… cred că sunt singura care îmi permit să îmbin cele două ce urmează: să instalez windowsul şi în acelaşi timp să fac goblen.

5 răspunsuri »

Comentezi?

