Mă lepşuiesc de una singură [part 2]

Standard

Continui lista minune:

33. Cifra preferată este 3.

34. Îmi plac jocurile pe calculator.

35. Ador să am dreptate…

36. … dar nu suport să am mereu ultimul cuvânt.

37. Îmi plac detaliile şi le ţin minte de-a lungul anilor.

38. Obişnuiesc să inventez cuvinte.

39. Îmi place vinul roşu demi-dulce…

40. …şi ciocolata amăruie.

41. Îmi plac bancurile seci.

42. Ceaiul îl beau fără zahăr.

43. Îmi place să gătesc…

44. … iar făcutul de prăjituri îl consider chiar relaxant.

45. Ştiu/fac/îmi place să fac goblen…

46. … dar nu ştiu/nu îmi place să cos.

47. Îmi place şi merg pe jos [mult].

48. Urăsc autobuzele şi taxiurile. [le folosesc numai când e musai]

49. Îmi place să călătoresc [chiar şi numai de dragul călătoriei]…

50. … dar detest să fac bagaje.

51. În jur de 80% din ce ştiu despre viaţă am învăţat din „Tom şi Jerry”.

52. Cuvântul „chiţibuş” mă amuză…

53. … îmi place cum sună „handkerchief”.

54. Râd foarte uşor…

55. … dar mă şi enervez extrem de repede.

56. Iert foarte uşor…

57. … dar uit destul de greu.

58. Am tendinţa să despic firul în 16 [deşi în ultima vreme am reuşit să mă abţin].

59. Mă ataşez foarte uşor de obiecte.

60. Aş putea sta ore întregi într-o librărie.

61. Sunt timidă, dar mă tratez.

62. I am a hug person, not a kiss person. [sună mai bine în engleză decât în română]

Încă un pic şi e gata…

22 de răspunsuri »

  1. „51. În jur de 80% din ce ştiu despre viaţă am învăţat din “Tom şi Jerry”.”

    si restul de 20% de la Seinfeld

  2. 39 me too
    40 yuck
    41 knock knock
    42 yuck
    47 inseamna ca nu stai in Bucuresti
    48 eu urasc autobuzele pline, traficul si taximetristii. Altfel sunt indispensabile
    chi-ti-bush! Te-am amuzat
    hand-ker-chief Ti-a placut? 😛
    60 si eu as putea, dar ce sa fac acolo? 🙂
    61 me too

  3. 47. Nu stau în Bucureşti, dar când am mai fost pe acolo am mers destul de mult pe jos, dar am folosit şi metroul. [a se observa că de metrouri nu am spus nimic]
    M-ai amuzat şi mi-a plăcut! 😛
    60. Să te uiţi după mine! 😀

  4. Banc(sec): o masina da peste o baba.cineva se duce la ea si o intreaba „babo,esti vie?’
    „da”
    „atunci de ce nu faci struguri?”

  5. Rusii ajung primii pe luna si o vopsesc rosie.Americanii se uita la ea si zic „nu-i nimic, scriem coca-cola pe ea.”
    si pe asta il stii?

  6. no la dracu…daca si pe asta il stii imi dau demisia..
    sotul se duce la spital sa ridice analizele sotiei lui Elena Popescu.La ghiseu infiermerul se uita si vede 2 Elena Popescu, una cu diabet si una cu SIDA.Se gandeste un pic ce sa zic si intr-un final ii zice sotului: „du-te acasa si da-i o bara de ciocolata, si daca nu moare sa n-o futi”

  7. Primu tigan ajunge in rai.Se uita D-zeu la el, „ba,da’ ce-i cu tine aici?te-ai pierdut?’
    „pai stii Doamne, eu sunt doar un biet carciumar..’
    ‘asa,si?’
    ‘pai stii,eu am primit carciuma de la tata meu, care a primit-o de la tata lui,care a primit-o da la tata lui,care a primit-o de la tata lui…….”
    ‘daca o mai tii tot asa ajungi pana pe vreme lu iisus!”
    „pai stii, Cina Cea de Taina nu a fost paltita.”

  8. in liceu fetele invata 2 litere si 2 cifre: A4 si C3
    in facultate fetele invata alte 2 litere si 2 cifre: A6 si Q7
    de cand cu criza economica fetele au invatat 6 litere: TURSIB

  9. Ăsta nici măcar nu îmi place… pentru că generalizarea e aiurea. [fiecare oraş cu literele lui] 😛

  10. si daca tot stii atatea..mai impartaseste si cu prostimea…ca mai am un pic si incep sa dau ascultare la bancuri nemtesti…si mi-e groaza de cat de tare o sa m doara urechiile…

  11. ma dau batuta ca azi nu e gand sa te impac
    ….si nu ai vazut partea haioasa din banc….

  12. hahaha….doi ursi polari in desert….
    nu mai stiu daca exista continuare sau nu, dar stiu ca radeai la faza asta..tare si mult…deci nu cred ca mai conteaza daca avea sau nu continuare bancu

  13. si tot din categoria asta..si tot un clasic…2 vaci stau pe o creanga si croseteaza.Una zice „muu” si cealalta „mi-ai luat vorba din gura”….asta era preferatu meu

Comentezi?

